diumenge, 29 de maig del 2016

ESTIMADA ET TROBO A FALTAR

Estimada,
Et trobo a faltar.
Potser podria haver-t'ho dit abans més clarament, que t'estimava, però tenia vergonya. Tot i això has de saber que sempre he parlat bé de tu i seguire fent-ho.

Formaves part de mi ja ho saps. Però ara ens hem perdut i ja no estem en contacte físicament com abans. Ara simplement et trobes dintre meu que per mi també és molt significatiu.
Me'n recordo de tu cada dia. Et trobo a faltar.

Hem compertit molts moments juntes. Ens hem fet costat. Ens hem alegrat els dies. Ens hem portat la sort en tot moment. Fins i tot has compertit moments amb alguns amics meus. Que t'ho agraeixen molt. No són pas feliços perquè la nostra relació hagi acabat. Estan tristos com jo.

També t'haig de fer saber que alhora sóc feliç d'haver-te perdut al cap d'un temps de compertir la nostra vida. No perquè no t'estimi simplement perquè m'has ajudat a fer-me gran i ara haig de seguir jo sola.

Adéu, estimada.
Adéu, estimada polsera.
Tu amb les teves dues paraules ACTITUD POSITIVA has fet de mi una altra persona i t'estaré eternament agraïda.

Una forta abraçada,

Júlia Podall.

Granollers, 23 de maig del 2016.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada