dilluns, 26 d’octubre del 2015

NASCUT PER UN MOTIU

Només penso que quasi no fa ni un any que vaig sortir de la panxa de la meva mare. I ja m'estan ensenyant mil i una coses que hauré d'aplicar d'aquí a molt poc.
Van passant els dies i segueixo pensant en el meu futur: que serà de mi? On estaré d'aquí tan sols uns anys? Que en faran de mi? Jo aquí sóc feliç amb els meus companys sense cap preocupació i sabent que la vida de ningú depèn de mi.

Han passat dies, setmanes, mesos i algun any també. Ara em toca fer la meva funció, no sé sí m'agradarà sí agradaré de la manera que sóc, no sé res, estic aquí al mig d'un merder que no sé si sortirà bé.

Ha arribat el dia, vaig acompanyat de diverses persones, em presenten, la impressió amb la meva nova mestressa és bona. Sóc un gos pigall i ara em toca ajudar aquesta senyora en el seu dia a dia. M'ha explicat que no és el primer gos pigall que té i això em deixa més tranquil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada